SB sen TP

Nu sitter jag här på SB med mina kära vänner T & N. har pluggat lite sen vi kom hit runt 4, hunnit skriva klart alla svar till intuderings frågorna till näringsläran och Arbetsmiljön:) Mycket stolt känner jag mig(a)
Snart ska vi åka till TP för att jobba till fucking 9! Just nu, är jag väldigt nära på att sjukanmäla mig för att jag har sjukt mycket plugg jag skulle behöva göra istället. Men om man ser det från den positiva sidan så får jag ju pengar! :D Eftersom att jag måste ha en massa cash tills i sommar då jag ska göra mycket mycket roligt :)

Innan vi otroligt söta tjejer gick till SB så gick vi förbi konsum vid rådmansgatan och köpte oss massa frukt. eller ja, vi köpte jordgubbar, plommon, banan och apelsin :) mycket gott, Inte sant? Speciellt jordgubbar ;D

 

nej nu, nu ska jag börja avsluta här snart.. :p Skriver nog mer när jag kommer hem. Börjar ju trots allt halv 11 imorn, Sweet (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0