plugg och lite mys

Ja, min dag, hah är ett stor skämt! Asså i 5 jävla timmar satt jag med min jävla svenska uppsats! Eller ja minus 1 ½ timme då kanske då jag åt och kollade runt på internet (a)
Men jag skrev 2½ sida, är fan nöjd asså. Men har lite kvar att göra på andra saker, men det fixar jag imorn, lite innan jobbet om jag orkar och sen på sönda. Börjar ju fan i skolan på månda efter 5 ½ månaders hemstudiers. Lite scary men det kommer gå fin fint, visst?
Nej, ikväll har jag träffat M och J ett tag sen drog dom till Solna med några andra, och jag drog hem eftersom att jag ska jobba imorn :)
Sen ska jag nog vara med S och 2 kompisar till oss :) Ska bli mys. Nej nu måste jag nog hoppa i sängen, ska upp vid ca 9 /:

PUSS PÅ ER ALLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0