muskelinflammation ^^

Ja, jag har ju inte uppdaterat nu på 3 dagar.. Men jag har itne kunnat, för att jag har haft för ont i min axel som jag har fått en muskelinflammation i, men grejjen är att jag inte hajjar hur jag fått den ^^
I fredags så hade vi friidrott i skolan, och det va efter att vi spelat fotboll i typ 5 min som jag fick sjukt ont i min axel och sen kunde jag varken springa eller gå, röra på huvudet eller på armen! Så mamma fick komma och hämta mig så fick vi åka till Sankt Görans sjukhus.. Vi slog rekord haha! Efter 1½ timme va vi ute därifrån igen.. Men vi fick förtur bara för att jag inte kunde röra nacken. Men nu vet jag ju vad det är och det är ingen bra timing! För att på lörda så har jag uppvisning i dansen, och grejjen är att det kan ta upp till 10 dagar innan allt är bra! ICKE BRA!

Jaja, igår iaf så sola jag hela dagen och sen gick jag, mamma och lillebror till vällingby sen har jag bara pluggat.. Men MEN hah. på kvällen så åkte jag, sabro å elli till stuvsta :) Hade jätte skoj där (a) Åkte till en kille i min paralellklass. å han hade 6 polare där. HAH. så vi va 3 tjejer och 7 killar ;p  Lyckat (a) :)

Nej, nu ska jag plugga lite. Sen ska jag ut i solen, och SOOOOLA!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0