Lycklig valborg

Vet ni hur mysig och lyckad min kväll va? Så mysig och rolig och allt sånt, förutom att det regnade när vi skulle åka ^^ Men what tha heck xD Det sket vi i :)
När vi kom dit vi skulle så va de typ inga folk där, men massor kom efter ett tag :) Å då ni, va vi hade kul! HAHA!  MYYYS (a) Vid ungefär 1 så drog vi hem till en annan och hade lite mys där.. Vi va typ 10 max. Så mysigt va det, å S fan va söt han va! Mmmmmmmums!
Ja, som sagt. Min kväll vart otroligt lyckad.. T och T va även här och sov hos mig och åt även middag här innan. Mycket trevligt :)

På dagen igår så va jag inne i stan först och shoppade gårdagen outfit och 2 linnen :) Så fint (a)

   
Kvällens outfit

   
Gårdagens shopping :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ojdå, vem är S?

2008-05-04 @ 21:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0