Helgen är över...

.. och imorn är det skola igen. Suck, tiden går snabbt när man har skoj :/
Igår vare dansuppvisning som gällde! SÅ JÄKLA KUL! Dans hela dagen, från 9 på morgonen till halv 10 på kvällen! Började med att vi hade rep vid 9 och sen åkte jag till skansen runt 12 då jag skulle fira min kusin som fyllde hela 23 år igår :D GRATTIS! (a)
Men jag skulle vara tillbaka vid maxim vid 10 i 3, för att vi då skulle börja göra oss iordning för första föreställningen vid 4,  och då kom snälla E och hennes mamma och hämta mig vid grönan typ för att det va så mycket kö och grejs.
Klockan gick och klockan blev 4. Vi va nummer 13! Så äckligt nervös som jag va igår har jag inte varit på väldigt länge! men det gick bra, lite små fel bara. Men dom syndes typ inte :D Sen vid 7 va nästa föreställning och då skulle familjen komma, tror ni inte jag blev mer nervös då eller? Jo klart som fan att jag blev! haha. Men måste erkänna att det gick mycket bättre den här gången än första..

Vår grupp ägde, va bara tvungen att säga det!

image163    

Ja, bilden på mig är inte speciellt fin. men Wtf jag bjuder på den! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0