Helgen :)

Jag har inte uppdaterat nu sen i fredags natt.. men jaja haft mycket att göra!

Lördag: Började med att jag fick ett sms av T som sa att hon inte skulle jobba för att hon hade ont i halsen, vilket va grymt tråkigt. För att jag hade sett fram emot att jobba med henne.. Men men, sånt hände. Så jag åkte in själv till jobbet och då fick vi reda på att vi fick sluta 4 vi som inte har en annan utbildning. Så då blev allt mycket roligare :) Men sen runt 10 över 3 kommer våran teamledare och säger att vi får sluta kvart över 3 istället för 4 :) WIIE :D 
Så jag jobbade bara från 12 till kvart över 3, Mycket skönt (a)
Då åkte jag hem och ringde S för att jag tyckte att hon skule förlja med mig till Coop och köpa godis.. Tog ett tag att övertala henne dock, men sen kom hon hit och vi gick dit ;p
På kvällen bestämde vi oss för att hitta på något kul, och det slutade med att vi hamnade hos J där vi kolla på tv och sjöng singstar! och vem ägde? JO JAG :D HAHA!

Söndag: Idag vaknade jag vid 121, så skönt att kunna få sova ut sista dagen innan imorn, då jag börjar i skolan igen..
Gick up iaf och åt frulle ute på baksidan, sen har jag bara suttit och pluggat pluggat och åter pluggat. Och nu sitter jag här och skriver om min helg :)
Sol jäveln vill inte komma fram så att man kan sola samtidigt. Bara en massa äckliga moln på himlen. Hatar det!

Aja, ska återgå till mitt pluggande nu..
CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0