HATA TÅG!

Asså, jag måste bara säga att jag hatar tunnelbanor! Idag så var jag på väg till dansen, och jag visste att jag kanske skulle komma 5 min försent. Men sen så stannar tåg jävlen i Thorildsplan för att det BRINNER i sankt eriksplan. Det får hon reda på efter 15 min kanske! Och då säger hon att hon inte kommer åka längre och att tunnelbanan ska vända och åka till Hässelby strand! och jag då som bara skulle en fucking station till fick hoppa av och gå till fridhemsplan. MEN mitt lokal sinne inne i stan funkar aldrig! Så det sög, så  jag kom till min dan 30 min försent! Lyckat? Svar nej!

Iaf, dagen annars har varit kanon! Allt har gått som ett barn som åker på rullskridskor :p Och nu när jag kom hem från dansen har jag ätit middag med familia och sen har jag skrivit klart mitt träningsupplägg för hälsan som vi är tvungna att göra :D

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hatar tåg och bussar. Dom borde avskaffas

2008-05-07 @ 22:14:50
URL: http://wasteofspace.blogg.se
Postat av: Jenny

Hatar tåg och bussar. Dom borde avskaffas

2008-05-07 @ 22:14:58
URL: http://wasteofspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0