Glass & Godis, nyttigt värre ^^

HHAA, japp! Idag hade vi typ inga lektioner, och ändå va det sista "riktiga" skoldagen.. Nu har vi bara slapp dagar kvar :D Såå nice! Åh nästaveckan slutar jag i skolan, wiie! Ska bli grymt mysigt :=)
Iaf, idag i skolan så gick jag och T för att köpa kaffe till henne, och då blev jag Självklart så Otroligt sugen på glass å godis! Så otroligt typiskt mig! HAHA!
Iaf, är på massas jobb nu och slappar för att jag är så stans trött.. Ska jobba idag också så jag lär lägga upp helgens outfit's när jag kommer hem för att imorn börjar jag kvart över 10 då vi ska ses inne i slussen för en rundvandring inne i stan för att sedan fortsätta det hela med att gå på museum om bellnan :D HAHA, Jag gillar den snubben asså! Nån mer än jag som gör det?

Nej, nu ska jag gå och hämta mer te! Eller haha, min snälla mamma gjorde det nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0