FREEEDAG!

God morgon allesammans :)

Idag är det en underbar dag xD HAH! Ja, det är sant, och jag är på lite glatt humör faktiskt. Vaknade av att min lärare ringde mig och frågade om jag var sjuk, och jag sa ja.. Sen sa jag också att jag inte skulle stå i kök om jag var förskyld vilket hon höll med om..
Har iaf hunnit skicka iväg mina 2 sista rester till mina lärare, så nu är det ingenting kvar :D Eller jo städa rummet... Men det är en annan sak!

Juste, tänkte påminna er om att på SÖNDAG är det morsdag! Så glöm inte lilla mamma då!

Iaf, ikväll spelar Michelle och hennes band på östermalm och jag ska dit och hejja på henne! Jag hoppas verkligen att dom vinner tävlingen!  "School of ROCK"

Nej, nu är det mitt rum som kommer att stå i centrum för ungefär 1 timme.. Suck.. Men det är ett måste när man har gäster imorn ^^



Carrie Underwood - Ever ever after

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0