2 rester är avklarade!

Nu är klockan nästan 11 och jag är nu klar med 2 svenska grejjer jag hade kvar att göra. Det har tagit mig hela dagen i princip att fixa! HAHA! Men that's life när man sitter framför datan, man kan liksom inte undgå att logga in på msn och facebook xD HAH! jaja, huvudsaken är att dom är klara nu och att jag är glad över att jag bara har 1 sak kvar att fixa:) 

Nu ska jag upp i duschen och duscha innan jag ska krypa ner i sängen och lyssna på musik och läsa någon bra bok:) Tycker ni det låter mysigt? (a) 
Det tycker jag iaf :) Så, nu säger jag God natt allesammans! 

See ya! SCHMEEEK! <3 


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: menar de :D men dom e bra ;)

2008-05-21 @ 23:23:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0