Virrpelle

Idag hade jag möte i skolan. Vi kom fram till att jag ska komma tillbaka till skolan efter påsklovet. Längtar faktiskt lite :) Så det är ju ett tecken på att jag håller på att bli bättre, vilket är positivt!
Efter det så åkte jag till brommaplan för att fixa en sak, därifrån åkte jag till mammas jobb och pluggade lite, käkade lunch och hjälpte henne lite med kunder som kom:) därefter åkte jag in till stan för att hämta ut 2 biobiljetter till mig och mammi, för att vi ska se på förhandsvisningen av " Min brors flickvän ". Jag hoppas att den är bra, men det tror jag eftersom att den verkade bra på en trailer jag sett :)
När jag virrat runt ett tag och sedan hämtat ut biljetterna var det bara att bege sig till dansen! Jag kan lova er, det va inte en rolig danslektion idag. Trodde först att hon va på dåligt humör att det va därför hon körde hårdare med oss idag än vad hon brukar. Men så va det inte. Vi va tvugna att hinna med att träna på alla ackter idag till vår föreställning i maj! Ni vet man måste vara ute i god tid eftersom att alla måste göra precis i samma takt, och det är icke lätt. Belive me!
Men det gick bra iaf tillslut! HAHA!

Nej, men nu ska jag sova..

God Natt :) ♥


Kommentarer
Postat av: Tuva

Hallå :) Va spännande att du kommer tillbaka! Du, jag kommer behöva sitta på stadsbiblioteket och plugga varje måndag och torsdag. Du kanske vill göra mig sällskap? Skicka ett mess eller något!
PUSS!

2008-03-07 @ 08:09:38
URL: http://tuvas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0