Vilken träning!

Kom hem vid 10 i 8 kanske från boxningen! Herrejösses va den va jobbig idag, eller det kanske va jag och Sabrina som snackade lite minder och tog i hårdare! Asså när vi gick därifrån så höll vi på att av svett, och vi klagade eller Jag klagade på att min tröja va lite blöt! Så äckligt! Men men, jag klarade mig hem :)
När jag kom hem var det bara direkt upp i duschen! Så skönt att duscha av sig all svett! HAH! Sen blev det mat och sen förhörde pappa mig på min religion som jag har prov på imorn..
Sen ikväll har jag inte gjort nått speciellt. Kollat på CSI som slutade för typ 20 min sen.. Så nu blire väl upp i sängen och sova.. Måste vara hyffsad pigg imorn..

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0