Väldig fart!

Idag har jag varit otroligt duktig!
Vaknade runt 10 och gick upp och åt en GI frukost, nyttigt och väldigt gott :) Under tiden jag åt frukost så skrev jag klart en engelska berättelse, som tillslut blev 4 handskrivna sidor. Efter det vart det fart i mig, upp och plockade undan på rummet ner till källaren hängde en tvätt och satte på en ny. Sen blev det STOR städning i mitt rum, dammning,damsugning, jaa allt i princip! Rummet i sig blev iaf väldigt fint :) Sen har jag bakat Chokladchips kakor, har inte smakat än, ska det sen efter middagen. Sen har jag renskrivit engelska berättelsen och skickat iväg den till min lärare, pluggat matte har jag också. Sen har jag satt på ytterligare 2 tvättar har bara 1 kvar nu.

Nu ringde pappa och jag ska börja med maten, skiva potatis i klyftor och göra sallad :) Till det blir det fläskfilé och bearnaissås, Mycket gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0