Update

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har bara inte orkat skriva..

I söndags så kom Michelle hit och åt middag med mig och min familj, Min Thai wok vart det :).. Vi fick äta riktigt tidigt för att jag och Michelle skulle åka in och hämta ut biljetter till oss och Lollo. Vi såg JUNO, den va faktiskt riktigt bra! Hon va så skön, liksom brydde sig inte riktigt om vad andra tyckte om henne, allt verkade vara så fruktansvärt enkelt!

Sen igår så gick jag upp otroligt tidigt, men försov mig iaf! Typiskt mig! Iaf, jag skulle in och klippa mig vid kvart över 10.. När jag kommer dit och tror att jag är försenad så är inte ens hon klar med deet hon skulle fixa innan hon började med mitt hår. Så hon sa åt mig att kolla ut en frisyr för att jag verkligen inte visste vad jag ville göra. Bra blev det iaf. Tonade håret brunt. Mycket fint! Känns lite ovant bara, har jätte tunt hår nu och inte så långt. Hon klippte bort bra mycket hår!

image89


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0