SVETTIGT!

Som sagt, var ju inne i stan idag och pluggade med Michelle, runt 4 kom Martin dit och vi packade ihopp för att jag skulle gå och köpa en macka för att sedan åka på dans!
Dansen är så jobbig just nu för tillfället, hon kör så JÄVLA hårt med oss, och är stenhård på att vi ska vara hårda i våra steg! Sen har hon även sagt att vi ska ha mössa på oss hela nummret och sen ska vi ha en tjocktröja med blixtlås och luva under hela nummret!
Så svettigt kommer det bli! Och det är det redan nu, och då har vi inte mössa hela tiden eller en luvtröja med blixtlås!

Iaf, nu har jag duschat och pluggat, men har precis gett upp med pluggandet... Orkar inte leta mer nu efter svar, så det får jag ta imorgon..
Nu åste jag tyvärr gå, för Grey's Anotomy börjar nu.. WIIE :D Längtat!

BYE BYE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0