sjukt mycket

Asså jag vet att jag är sent ute med att packa och shit. Men herrejösses vad har jag haft mycket att göra! Fram till igår var det massa plugg, idag vet jag inte hur jag ska hinna allt. För att imorn vid 3 åker jag till Funsäsdalen, och sen på fredag därifrån upp till Trondheim, som ligger i Norge..
Och jag har inte packat, massor ligger i tvättmaskinen NU, jag ska idag först vid 3 åka in och plugga med Tuva, sen därifrån ska jag på dans från 5-halv 7, sen ska jag hinna äta och duscha efter dansen innan jag ska träffa Michelle, för att vi ska på förhandsvisning av den nya bion som kommer ut nu " Min brors flickvän" och den börjar 9. Så jag kommer inte komma hem förens skit sent, och då ska jag sova.
Jag är LITE stressad bara, så jag fattar inte varför jag sitter här egentligen ^^
Men jag kommer inte kunna uppdatera min blogg på 1 vecka och 4 dagar, så.. Måste göra det en massa nu innan jag åker iväg!

Nej, nu måste jag verkligen packa på resväskan och dansväskan!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0