sista inlägget på 1 vecka..

Okej, nu har mamma och pappa kommit hem.. Och jag måste egentligen stänga av datan för att fixa det sista innan vi packar in allt i bilen och väntar på mina bröder. Sen bär det av till funäsdalen:) Fick höra av min morbror att det kommer att bli 15 minus där upp ikväll/natt! HERREJÖSSES. har inte varit med om en sån kall dag på väldigt länge!
Men men.. Så det här bli mitt sista inlägg nu på 1 vecka och 2 dagar :(
Men när jag kommer hem, blir det massa bilder och massa bloggande om min vecka! :D
 
Ses och hörs då:)
PUSSAR!


Kommentarer
Postat av: Tuva

Ha så kul gumman, vi ses när du kommer hem!

2008-03-20 @ 23:22:46
URL: http://tuvas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0