Norrtälje

Igår, torsdag, åkte jag först in till stan med sabrina ett litet tag. Vi som ska vara nyttiga, höll inte det igår iaf! HAH! Vi va så hungriga att vi gick till donken och käka lunch xD haha. För mig blev det lilla menyn med vanlig hamburgare och cola och hon tog en mellan pommes, en mellan fanta och någon ny glass, glassen fick iaf 10 poäng av 10 möjliga ;p en ny favorit!
Sen så åkte jag till Tommie :), och han går på körlektioner nu 8 timmar, men han sa att han skulle gå tidigare så att jag kunde komma runt 3 för att vi sedan skulle käka i Norrtälje. Men precis när jag kom fram hade jag den turen att han skrev att han skulle köra vid halv 4 och i 40 minuter. Så med min vanliga tur fick jag försöka att hitta på något att göra. Eftersom att jag varit i Norrtälje förut så hittade jag ner till bron där jag även hittade någon scen som jag kunde sitta på.. Så jag fördrev tiden med att ta lite nya fina bilder på mig :) HAHA!

Här är några:

    
 Solen lyste och va varm nog för att kunna värma mig som var iskall!
 Åt även en kaka, som jag själv gjort. Ser inte så got ut, men det va den ()=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0