Morsning korsning

Jaha, och när man vaknar, tror ni inte att det ÖSER ner regn då? Va är det här för väder? ;O
Skulle inte våren komma? Det som var så varmt och soligt här ett tag! KOM TILLBAKA VÅREN!
Iaf, har ätit frukost och pratat med min käre vän Michelle som jag ska möta inne i staden vid två och då kommer även Lollo :)
Jag och Michelle behöver verkligen plugga, så vi får väl gå och köpa oss kaffe alla 3 och sen gå in i stadsbiblioteket och plugga! Längtar så till sommaren just nu, när hela 2 är över och man bara har 1 år kvar! SÅ NICE!
Ska även in till skolan imorgon eller på fredag för att hämta papper om vad jag vill ha för inval i 3;an.. Måste välja servering eller kock... Men det kommer bli servering för lilla johannas del :) plus två inval till..

Aja, nu måste jag börja plugga lite iaf! Måste ner till andra datan för att skriva ut lite papper, och sen ska jag även duscha och packa träningsväskan.. Har nämligen dans ikväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0