Lååång dag i stan!

Efter en lång dag i stan med Tommie och två av hans kompisar så är jag äntligen hemma..
Dom skulle ju skriva teoriprov, så när dom gjort det så gick vi och käkade på Taco bar, såå äckligt gott! Va länge sen jag käkade där..
Mysigt va det iaf, vi satt och snackade om allt. Och skrattade så mycket! Dom är så roliga! Haha! Tänk er mig liksom med 3 killar som alla är 18 ^^ HAHA! och dessutom huvudet kortare än alla 3!
Nu ska jag snart åka igen, ska på BOXNING :D Ska bli skönt att träna igen, eftersom att jag inte har gjort det sen i onsdags.. Och jag ska ta i så att jag knappt orkar gå hem sen!

LOVE♥


Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Ursäkta om jag spammar lite, men jag gör lite research till min blogg.

Om du fick välja att penumerera på en tidning (typ Elle, Veckorevyn, Slitz, Cosmopolitan, Café osv), vilken skulle DU välja då?

2008-03-17 @ 16:16:25
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Ida

fan va kul me boxning!:D

2008-03-17 @ 16:19:48
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0