Kvällen igår :)

Just, haha glömde skriva om min underbara dag igår :)
Vid 2 åkte jag till skolan för att lämna min vallapp om vad jag vill ha för inval i 3:an.. Där möttes jag av tuva också, vi gick till tunnelbanan. Och vi som alltid har otur fick vänta 7 minuter på tunnelbanan, men vad händer sen? Jo, tunnelbanejäveln kommer inte utan dom ändrar på den dära tavlan och så står det " Kungsträdgården 8 min", men sen kom våran tunnelbana iaf. Men då ska helt lötsligt slutstationen vara i Fridhemsplan och inte i Kungsträdgården. jaha. ja men då var det ju bara att gå av och vänta på nästa ^^ HATAR TUNNELBANOR!? Någon mer än jag som gör?
Iaf, väl innen i stan så möter vi Sabrina som skulle låna min klänning.. Och sen fortsätter jag och Tuva till BK för att jag va tvungen att äta innan min dans!
Vi drog en sväng till stadsbiblioteket också för att möta hennes käre pojkvän där. Klockan bara ran iväg och helt plötsligt var jag tvungen att åka till dansen..
Efter dansen så fixade jag mig iordning för att jag skulle på förhandsvisning av "Min brors flickvän" med Michelle. Men när vi sitter inne på bion så sa dom att deet inte skulle bli den. För att dom hade fått en utan text. Så vi fick se en annan som också har bio premiär snart. " 27 dresses" blev det :D Den va SUPER BRA!
Det är ett tips till alla som Älskar att se på bio. Se den filmen!

Förlåt, måste kila igen. Men det där var min kväll igår. Helt wunderbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0