Funderare

Först en liten uppdatering sen sist...
Igår var det ju lördag och som vanligt så hade jag tänkt att gå upp i rimlig tid iaf, vid 9 ungefär, men så blev det inte. Jag vaknade istället vid 11. Typiskt mig, men då gick jag ner och åt frukost och gjorde mig iordning.. Skulle till mina kusiner vid 1.. När vi väl va där fick vi fika och att bara och snackade :) så mysigt! Har verkligen saknat mina kusiner, och alla! Snackade lite om Norge också, ska ju dit på påsklovet! 
På kvällen iaf åkte jag hem till
Tommie, Vi satt bara och mös, och kollade på en film med hans kompis Robban och lite senare kom hans lillebror också, fast då fick dom för sig att vi skulle kolla på youtube om människor som fångat riktiga spöken på video! Tror ni inte att Andreas, tommie lillebror, skrämmer skiten ur mig genom att skrämma mig? Direkt efter att vi sett en av videorna? så elakt! HAHA! Det va min lördag..

Och så har vi söndagen, Idag.. Åkte hem tidigt från Tommie, vid 2 typ.. Mådde verkligen inte bra imorse, va skit yr och höll på att svimma.. Vi ska inte ens prata om bussresan hem. Förjävligt, rent ut sagt! Så jag ringde till pappa ch berättade hur jag mådde, och eftersom att jag
VERKLIGEN INTE får få feber så kom han och hämtade mig och sa att det var bäst att jag kom hem snabbt. Tycker verkligen om mig pappa!
Så när jag kom hem, gick jag och la mig på en gång, och vaknade när pappa kom in och väckte mig vid 7 för att det var mat. Sen har jag bara slappat resten av kvällen. Har kollat på " En perfekt man "... den fick mig att verkligen fundera.. Jag tror jag har kommit på vad jag ska skriva i min blogg..   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0