FUNÄSDALEN + TRONDHEIM!

Idag ska jag till Funäsdalen först och sova där, för att sedan imorgon fortsätta till Norge, Trondheim där mitt kära landställe är :) Ska bli så fruktansvärt kul och mysigt! Har längtat otroligt mycket, har inte varit där på 2 år! Jag hoppas verkligen att det är mycket snö däruppe, annars blire inge kul att åka skidor ^^

Men innan jag åker idag har jag mycket kvar att göra..
Det här är min lista:
[ ] Packa klart
[ ] Möta Martin så att jag får mina vantar
[ ] Hyra 2 böcker eller nått.
[ ] Dammsuga

aa, det är det jag kommer på nu, men det kommer säkert att dyka upp nått mer ^^ hah! Men jag får skylla mig själv, för att jag är ute försent med att packa xD

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0