Fika

Kvällen har varit helt underbart rolig! Sen började med att i eftermiddags så åkte jag in till stan och mötte Johanna och Linnea så mysigt:) Vi gick och satte oss på ett litet mysigt café och fika, dom tog en macka också.. Som ni vet så går tiden väldigt snabbt när man har kul, så helt plötsligt va klockan halv 6 och vi alla va tvugna att åka hem..
Va tvungen att handla på vägen hem också.. När jag ÄNTLIGEN kommit hem så börjar jag och mina brlöder fixa mat, och samtidigt som jag gjorde det va jag tvungen att fixa mig själv för att jag skulle till Jonas lite senare på kvällen med sabrina :D
Väl hos Jonas så spelade vi Guitarrhero.Jag ÄGDE sabrina! HAHA!
Och nu ligger jag här, ska stänga av nu tror jag, måste sova!
 
God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0