Engelska eller svenska?

På något sett så är det enklare att skriva på engelska.. Vet inte varför. Men som jag har skrivit nu. Det är mitt liv min blogg och jag kan skriva precis vad jag vill!
Så jag har funderat på att variera lite mellan engelska och svenska, jag ska nog börja skriva precis vad jag känner. Om mitt liv. Från nu tills det att jag kanske inte orkar ha blogg längre, vilka jag tror aldrig kommer att hända. För att här kan man skriva av sig.
Känns så skönt efteråt, när man skrivit klart och känner sig nöjd för att man har skrivit ett inlägg.. Ska fixa internet på min mobil också så att jag kan uppdatera från mobilen också!

Men nu ska jag sova, måste va hyffsat pigg imorgon..

God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0