435 kr ()=)

Idag har jag varit igng hela dagen! Är väldigt trött nu, ska snart sova.. Men tänkte skriva lite här först :)
Va i skolan en snabbis och hämtade ett papper om valen i 3;an. Sen bar det av in till staden där jag inte hade nått att göra så jag tänkte " varför inte shoppa, eller iaf titta?()=) " Och hah, tänka sig, jag kom hem med 1 svart linne, 1 vit t-shirt, 1 cardigang och Bh&trosor..
Bilder kommer upp imorn..
Iaf, efter mitt shoppande åkte jag till Odenplan där jag mötte upp Tuva. Har inte träffat henne på jätte länge så det va sjukt skoj att se henne igen :) Sen gick vi till stadsbiblioteket, och tanken va att vi skulle plugga, men inte fick vi så mycket gjort. Men lite..
Sen lite senare, så åkte hon och jobbade och jag åkte till vällingby för att äta middag med lillebror på donken, väldigt gott (A)

Nej, nu ska jag nog sova.. Måste vara pigg imorgon (A)

Sov så gott, Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0