Ute

Nu sitter jag ute på baksidan, och har gjort ett väldigt bra tag nu.. :) Sitter å laddar över ny musik till min Ipod och dricker te såå mysigt (a)
Asså mamma kom nu med kameran men jag hajjar inte hur man ska kunna ladda över bilderna från hennes kamera helt puckat! Finns ju ingenstans man stoppar in sladden i datan + att det är en sjukt konstig sladd!
Aldrig sett nått liknande ^^

Men nu håller mamma å pappa på med middagen, det blir lax i ugn med färskpotatis och sallad :D Såå gott :)
Imorn åker min älskade Michelle ner till Resö, och hon vet inte när hon kommer hem.. Känns lite sådär! Kommer sakna henne grymt mycket! Men vet ni? Hon har börjat blogga igen :) http://michellebergstrom.blogg.se , så gå in och läs hennes underbara blogg :=)
Ska fortsätta ladda över massa låtar nu och kolla på en TH-tjockträja =D Sen blire käk och en långprommis efter det :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Michelle

Men sluta jag vill ju inte åka nu:) Vi får prata varje dag i telefonen! Du e bäst!! Hade så mysigt idag!

2008-06-22 @ 19:20:15
URL: http://michellebergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0