Tisdag

Vaknade runt 10 tror jag då jag bestämde mig för att gå upp, även fast jag var väldigt trött! Åt frukost och gjorde mig i ordning och åkte till mammas lägenhet för att jag skulle hämta böckerna jag lämnade där igår, Men det visade sig att hon hade tagit med sig dom för att hon ska hem hit till pappa idag så hon tänkte lämpa av dom då :) Så snäll som hon är (:
Så jag fick åka till vällingby utan böckerna och hämta pappas nya byxor som dom la upp igår, åh tänka sig så va dom klara idag när jag kom. Mycket fina pappa =)
Juste haha, vet ni? jag av alla människor har börjat läsa harry potter, och det har visat sig att jag tycker om den första bocken väldigt mycket xD
Har liksom nästan redan läst ut den och jag hyrde den igår :P

Snart ska jag iväg för att jobba, slutar klockan 9, så då kanske jag skriver mer om jag inte går och lägger mig för att jag jobbar dag imorn, 12-17:30. Så jag kanske uppdaterar senare ikväll eller så gör jag det imorn innan jag åker till jobbet :D

PUSS


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag är avis på dig som ska läsa alla harry potter böckerna för första gången!!!<3 Miss u!

2008-06-25 @ 14:31:27
URL: http://michellebergstrom.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag är avis på dig som ska läsa alla harry potter böckerna för första gången!!!<3 Miss u!

2008-06-25 @ 14:31:29
URL: http://michellebergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0