Söndag!

Idag är det söndag och jag vaknade alldeles för sent! Jag förstår inte hur jag kan vakna så sent, vaknade vid halv 11! Och då hade pappa redan varit vid tippen och slängt en massa saker och gjort massor, och då ska jag liksom börja äta frukost! ^^ Känns lite sådär asså ;p
Men WTF, jag har ju SOMMARLOOV!
kom just in från baksidan, har legat och solat en bra stund nu(: Snart kommer michelle hem också, och då ska vi in till Vällingby för att shoppa och sen ska jag hämta ut tåg biljetter hem från skåne, så att jag kan flyga till london sen i augusti =D

Måste nog börja gå upp å göra mig i ordning nu, för hon är hemma om typ 10 min! AAHH!
Längtar efter att få träffa henne, för den nörden ska åka ner till Resö imorn!!! Å då kommer jag icke att få träffa henne på sjukt länge!

Aja, skriver sen :) PUSS


Kommentarer
Postat av: elli

hahaha kallar du det där sovmorgon jojjo?

Vaknade halv tre idag för att min kära mor väckte mig^^

2008-06-22 @ 16:47:34
URL: http://ellisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0