Lördag ..

Nu var midsommar över och jag är hemma igen :) Har nämnligen varit ute på Timrarö med familjen och firat midsommar där med vänner till familjen (: Väldigt mysigt faktiskt :p HAHA, måste bara berätta!
Jag, Tilda, Kristin, Becka å Emma spelade Galenpanna. Åh gud va det va kul! xD HAHAH! Asså jag höll på att dö av garv. jag va så sämst, försökte komma på vad huvudstaden i Filnland hette, men icke! HAHA!
Iaf, huvudsaken var att jag icke kom sist  (a) Jag är riktigt stolt över mig själv :)

När vi va vid Midsommarstången så drog jag upp tjejerna för att dansa;p Asså man märker att man verkligen inte kan sångerna man ska sjunga eller sakerna man ska göra till, jag kan verkligen inte dom! Sen efter det, så fikade vi och samtidigt som vi fikade på gräset så var det lottdragning, Och pappa vann. Men jag fick gå och hämta ett pris jag tyckte vi skulle ha (a)  brukar Aldrig vinna annars så blev riktigt glad när de roppade upp vårat nummer :)
Men nu är jag hemma iaf, och har ätit oerhört god middag med pappa, som nu sitter och kollar på fotbollsmatchen, Holland-Ryssland. Vilka tror ni vinner?

Ikväll ska jag nog inte göra så mycket. Men London resan är bokad och biljett hem från skåne är också bokad nu. Vi ( Jag och Sabrina ) åker den 14 augusti och kommer hem den 18 :D Ska bli sjukt kul asså! LÄNGTAR!

Ska nog stänga av datan nu och sätta på en film :) Skriver nog sen, om jag orkar. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0