Helgen :)

Min helg har varit helt underbar :D

I lördags så åkte jag och min familj ut till min lillebror som är på Marskorn på sjövärnskåren, han va så söt när vi träffa honom. Klädd i uniform å allt (a) Vi va där hela dagen, fick se hur han bodde och träffa en massa kompisar till honom, HAHA! dom är så roliga, dom sjöng på "  Oboy vilket vacker väder, när solen skiner ida´ ^^ Så jävla roligt!
Sen träffade jag även en gammal klasskompis som jag inte träffat på vadå 8 år :O Så söt (a) haha, han va så jävla rolig! Vet ni? jag somnade på gräsmattan va så otroligt trött! Min gammla klasskompis retade mig för det resten av dagen sen^^ Snällt verkligen! xD HAHA!
Och precis när vi skulle åka så började det regna självklart! Hatar det här vädret, det hade liksom varit sol hela dagen! :@
Sen iaf på kvällen så träffade jag sabrina och ellinor :) Rikitgt kul (: Slutade med att vi åkte hem till lollo och kollade på Tonårsliv asså den filmen är riktigt bra!

Igår så jobbade jag hela dagen. Riktigt jobbigt, men Wtf :P Det är ju pengar xD Sen åkte jag hem och åt å sen bar det av till Ellinor, vi skulle sen vidare till hennes polares kompis som bor vid gullmarsplan :p Vi hade grymt kul asså!
Meddelande till elli:  GLÖM INTE SALTGRUKAN ;) hahahaha! ^^ så jäkla kul asså ;D
Kom hem runt 5 (a) och somnade på en gång! Konstigt? Haha, nej..

Iaf vaknade halv 1 idag av att lillebror ville ha nyckeln hem till mamma och då bestämde jag mig för att gå upp och äta lite frukost och sätta på en tvätt (som nu är klar faktiskt, så jag måste hänga den) och sen har jag bara lyssnat på musik och inte gjort ett skit, jo jag har packat en massa kläder ska hem till mamma nämnligen efter jobbet idag.. Ska bli lite mysigt :=) Ska vara hos henne nu i 4 veckor typ, men kommer åka hem till pappa på a´ntingen fredag eller lördag och packa till norge. Ska ju dit på söndag :D Ska bli så skönt att komma bort!

Nej, nu måste jag gå och hänga tvätten, sen ska jag fixa mig och sen äta och packa klart.. Sen bär det av till jobbet ^^
Ska försöka uppdatera om jag hinner i veckan, har ingen dator hos mamma än..

PUSS

Kommentarer
Postat av: elli

glömmer aldrig saltgurkan! inte du heller "fläskberg" haha:P

2008-07-02 @ 02:36:31
URL: http://ellisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0