Gårdagen :D

Asså tror ni inte att det slutade regna när jag kom till mammas lägenhet? Jo minsan, det gjorde det! solen tittade tom ut! ^^ Blev så irriterad!
Iaf, när jag komimt dit så satte jag på en kanna med te, satte på stereon och gick ut och satte mig på balkongen:) Så mysigt, men äckligt kallt!
Vet ni vad jag kom på? Att det kändes riktigt konstigt att vara i en lägenhet helt själv, jag menar, mamma ska flytta hit och det känns grymt konstigt för jag har itne bott i en lägenhet sen jag var 3 år! Men om man haft en hund till sällskap så hade det inte kännts lika tomt!

Haha,  vet ni? på tal om något helt annat så gick jag ner till affären och köpte godis för första gången här i hsb strand (a)
Nej nu ska jag hitta på nått annat.

KYSS Å SMEK ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0