Dålig uppdatering

Ja jag vet att jag inte har uppdaterat på sjukt länge, men efter 3:ornas lunch har jag haft mycket att göra. :p
Men jag lovar att från och med nu ska jag bli bättre på att uppdatera!

Men det har hänt en del sen jag uppdaterade sist :) jag har fått sommarlov :D, bodde hos Tuva i 4 dagar för att hjälpa till med hennes mammas examens mat, jag har jobbat,  mina bröder har fyllt hela 15 bast så ett STORT grattis till dom!
Ja, sen kanske det itne har hänt så mycket mer :P
Men igår iaf, så var jag inne i stan med Tuva innan jobbet och då skulle jag titta på en kalender, och jag hittade en, men tror ni inte att jag glömmer den i ginas omklädningsrum sen? Eller jag tror att jag glömt den där. Jag är inte helt säker /: ^^ HAH! Men iaf, och på Gina hittade jag en urgullig kjol som Tuva råkade få med sig hem (a) Men ska få den idag :D Och då koller hem bild upp på den.

Nej nu måste jag ut och gå, lovade pappa igår att jag skulle börja träna igen. Har inte gjort det sen i maj :O den 17 till och med:P Så det är ett tag sen, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Jessi

Grattis till ditt sommarjobb :D

2008-06-11 @ 11:15:33
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0