Min helg :)

Fredag: Kvällen började helt underbart! va med Michelle hela dagen vi tog det bara lugnt och va ute på hennes baksida och solade lyssna på musik och bara chilla. Sen så skildes vi åt i spånga efter att michelle hade skjutsat ner mig dit. När jag kom hem så började jag fixa mig för att vi skulle åka på bio på kvällen:) Jag, michelle, min mamma och min bror gick på bio nämnligen :) Vi såg på Hancock, den hade ju premiär i fredags :) Asså den filmen är grymt bra! Efter filmen iaf så ringde Fredrik och undrade vad jag gjorde, sen undrade han om jag och michelle ville komma till tisjö. Och självklart åkte vi dit! :) När vi kommit hem till honom så körde vi jag har aldrig leken. HAHA det va så otroligt kul! Mycket man fick veta om dessa pojkar asså :p Runt halv 4 åkte vi hem till mig och soov! :p
Lördag: Vi vaknade runt halv 1 då vi fortfarande va otroligt trötta xD Men vi gick upp iaf och satte oss och åt frukost :) Efter det åkte hon hem till sig och jag till mamma:) Sov ett tag till när jag kom hem och sedan duschade jag och åt middag med de andra för att sedan åka hem till michelle och fixa mig lite till (: Drog sen hem till Micke där min kusin va och hade sjukt kul med dom och deras kompisar xD Elli och Rosina kom efter ett tag också :) Så kul! Iaf, runt halv 1 åkte vi hem till michelle och på tuben träffa vi några gamla klasskompisar som hänka med hem till michelle.. Sen kom även Jonas och compani :p
I brommaplan träffa jag även Magnus! Asså gud så jag saknar honom! har inte träffat honom på grymt länge.. Vi bestämde att vi skulle ses någon dag, jag längtar tills den dagen :) Wiie ..
Idag: Jag och michelle vaknade ovanligt tidigt, 10! HAHA! då åkte vi till illan å köpte oss en pizza och varsin cola! SÅ bra dagen efter mat (a) Sen la vi oss i solen och chilla... Men sen bestämde vi oss för att städa så att det skulle vara fint nu tills hon ska åka! FÖR HON ÅKER IMORN TILL GOTLAND OCH DÅ KOMMER INTE JAG TRÄFFA HENNE FÖRENS I AUGUSTI IGEN! MICHELLE JAG KOMMER SAKNA IHJÄL MIG EFTER DIG! BÄSTA VÄNNER FÖRALLTID?

Men vet ni? nu ska jag faktiskt åka hem till henne och ta det lugnt :) Imorn drar jag på kryssning och kommer inte kunna skriva i bloggen förens på tisdag eller onsdag igen, just so you know ;d
See ya babes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0