Kryssningen!

I måndags till i tisdags så åkte jag ju på kryssning med mami, niklas och simon! Åh satan va skoj det va:D
Vid 18.00 på måndagen gick birka paradise båten frn sthlm till mariehamn:) De första vi gjorde var att gå och lämna våra saker i hytten och sen gå ner till buffén och äta middag, måste bara säga att det var den bästa maten jag ätit på länge, och efterrätts bordet OMG det va det bästa på hela middagen! xD
Iaf, sen gck vi upp till rummet och började fixa oss och slappa för sen var det kareoke nere vid puben :P Mamma och jag tänkte sjunga men vi hann inte :( haha! men tur va nog det kanske för vi va inte ledsna för att vi inte fick sjunga (a)
Sen bar det upp till dansgolvet där jag och mamma rocka loss från halv 11 till halv 2! En kille kom och bjöd upp mig också det va väldigt trevligt att dansa med honom till låten " Alla som inte dansar är våldtäksmän" ^^ haha!
Vaknade runt halv 9 på tisdagen då vi gick upp och åt frukost. Ni vet ju hur det brukar vara utomlands vid frukosten. Ja det va lika bra om inte bättre! Så mycket att välja på och en massa god frukt och så :) Jag va så trött så att jag gick upp och la mig igen efter frukosten och sov i 1½ timme tills mamma väckte mig och så sa hon att vi skulle gå upp på däcket och sola och ta oss en cola med mina bröder som höll till där :P
Efter mycket och moment blev klockan 2 och det blev dags för lunch.. Den va helt okej, inte lika god som middagen och frukosten.. men det gick ner iaf (a)
Innan vi gick upp till hytten och packa gick jag och mamma ner och handlade i butiken. Ni vet lite godis och sånt ;)

I det stora hela kan jag sammanfatta med att jag hade det sjukt kul! Och ska göra om det:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0