Ingen data

Ja, jag har inte kunnat uppdatera på länge nu eftersom att jag bor hos mamma och hon har ingen data så, det får bli som nu när jag sitter hos pappa :)
Har äntligen läst ut 4;de boken av Harry Potter! Så bra! har fått låna 5 och 6 av fredrik, en riktig gentleman asså :D
Idag ska jag hem till kära Michelle och dit kommer även Lollo och Elli :D Ska bli så kul att träffa dom igen! Va iofs med lollo å michan igår. Men iaf. Vi alla åker ju typ bort nästa vecka.. För mig blire kryssning och sen skåne med pappa och bröderna, å michelle ska till gotland, å lollo till USA.. Å massa sånt :P så vi kommer inte ses igen förns efter sommaren. Och jennifer är på Cypern! Så henne träffar jag inte heller förens efter sommaren! :'(

Nej men snart ska jag väl upp och fixa mig lite å sen ska jag äta en macka och sen bär det av till Michelle:D

IMORN äre bio också :) Hancock ska vi se:D Jag säger till om den va bra sen :D

PUSS PÅ ER ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0