I väntan..

Ja nu sitter jag och pappa i bilen och lyssnar på rix fm i Norrköping på någon parkeringsplats och väntar på mina kära bröder som ligger lite efter oss med deras moppar ;p
Vi ska nämnligen stanna och äta lunch på en golfklubb i Finspång tror jag det var :) Om inte mina bröder blir hungrigare tidigare, dom har ju kört sen 7 imorse.. Jag och pappa körde inte förens vid 11 (a) så nice, blev en liten sovmorgon för mig!

Fick just veta att niklas och simon har stannat för att tanka, så nu får vi vänta ytterligare ett tag ^^ Suck, MEN det bästa är att det är sol och blå himmel :)
Nej nu ska jag fortsätta att sola och lyssna på musik :) Skriver mer sen efter lunchen!

PUSS från lilla mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0