Hos far min :)

Jag har bott hos mamma nu sen i Måndags för att det har varit äcklig busstrejk! Hatar det fullkomligt! Men jag har haft det jätte mysigt hos mamma, första veckan jag bor där så det va lite spännande :D vet ni? Jag har läst ut 3 boken om Harry Potter! Asså mamma bara garvar åt mig, vilket mina bröder också gör.. Vart dom än ser mig så sitter jag och läser. Men jag kan faktiskt inte rå för att den boken är grymt bra!
Iaf idag blev jag väckt av mamma för att vi skulle åka och handla allt till Norge, ni förstår närmaste affär ligger typ 1½ timme bort. Så man sätter sig inte rikigt i bilen för att åka och handla om man glömt nått. Så allt skulle handlas idag, oj oj oj va mycket mat det blev.. Och då va det bara frukost och lunch Inget annat! HAHA! Hela mammas bil va full med matkassar xD
Sen skjutsade hon hem mig till pappa där jag nu har varit sen typ 2.. Har varit duktig och packat och städat mitt rum, vi åkte och handlade mat tills ikväll.. För jag och mina bröder ska äta här. :=)
Så nu tänkte jag att jag skulle uppdatera här eftersom att jag inte kommer kunna göra det förens jag kommer hem från Norge om 1 vecka typ. Och jag hinner icke göra det imorgon för att vi åker 5 imorgon bitti /: ^^ Så jag gör det nu :D

Vet ni vad jag ska göra i Norge? SLAPPA, SOLA, GÅ LÅÅÅNGA PROMENADER OCH BARA HA DET JÄVLIGT SKÖNT!
Men det hemska är att jag kommer icke att kunna ha kontakt med nån nu på 1 vecka! För att det kostar äckligt mycket pengar att skicka hem till Sthlm från Norge! Inte okej! ^^


 
( Ja asså, ni får tänka er denna fina stuga fast på sommaren, utan snön:) ) 


P.s men om jag ska skvallra lite så finns det faktiskt snö kvar (a) haha! Och det är Juli liksom xD


Nej nu ska jag gå och helpa far med att göra sallad och sen ska det grillas :D

PUSS PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0