Farväl sthlm

I'm going to miss you, Tralalalalala!

Jaha, då ska man strax bli hämtad av mamma för att åka hem till henne och packa klart! Sen äre sängdags som gäller ska upp kl 4 imorgon bitti ^^
Förhoppningsvis så åker vi vid 5- halv 6 =D Sen äre en biltur som väntar på 10 timmar ^^ Segt!
Bilder från norge kommer komma upp när vi kommer hem :D för då ska mor min köpa en dator, vilket jag också ska göra när jag får lite mer pengar, för nu går allt verkligen allt till LONDON :D Meddelande: SABRINA inte långt kvar nu :D Snart drar vi till LONDON i hela 5 dagar :D:D:D:D:D WOHO
Nej, nu måste jag stänga av datan.. Ska fixa lite till nu innan mamma kommer (:

PUSS på er alla, kommer sakna er mina kära vänner! Ni vet vilka ni är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0