En dag i skåne

Ja sorry att jag inte har kunnat uppdatera men, våran dator är helt fucked up så den går grymt segt, så det är ingen idé att jag uppdaterar ifrån den ^^
Så nu sitter jag i biblan med michelle som kom ner igår :D Så glad över att hon kom ner, verkligen helt underbart! Hon ska stanna tills på måndag då hon åker till resö :(
Men idag har vi haft det så mysigt.. Vi vaknade runt halv 12 och låg bara kvar ett tag till innan vi gick upp och åt frulle :) Sen blev det upp på taket för solning. Efter mycket solning så gick vi till bryggan och badade en sväng :) Mycket skönt, ska jag be och få tala om.

Nej nu måste jag gå, får berätta mer sen.. För dom stänger datasalen här om 5 minuter ^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0