Äntligen :)

Nu är jag äntligen i skåne efter 2 dagars bilresa :)
Igår kom jag och pappa fram exakt kvart över 4, som vi hade sagt till min farbror.. Så skönt att vara framme, jag verkligen älskar det här stället! Vattnet är 1 sekund ifrån vårat hus och vi har stor tomt, och det är gång väg in till självaste båstad :) Iaf, mina bröder som åkte moppe ner kom fram tidigare än vad vi trodde.. 20 över 6 kom dom fram(: Mycket glada och stolta över att dom åkt moppe ända från sthlm till skåne (a)
Till middag igår fick vi grillad hemmagjort hamburgare och hallon och blåbär till efterrätt :D Så gott! Sen gick jag, mina bröder, min kusin och hans flickvän in till hamnen och tog varsin dricka och satte oss på kajen och snacka massa skit! Det va grymt kul att träffa dom igen :)
Vi kom hem runt halv 1 efter att jag sagt att jag frös och ville hem (a)  Somna nästan på en gång så skönt att äntligen få sova! Hade varit trött hela dagen :P Även fast jag och pappa tagit det grymt lugnt, vi gick liksom runt i gränna i 2 timmar och bara kolla och handla massa saker (:

Nu idag asså jag måste bara fråga, Vart har tiden tagit vägen?
Jag vaknade iofs vid halv 12 sen har jag bara solat och badat! Det är så varmt i vattnet här och det är FÖR varmt att sitta i solen, så nu sitter jag i skuggan och skriver det här inlägget :P

Tänkte visa lite bilder från vägen ner hit :) Kul va?

Skriver mer sen och lägger upp bilder :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0