Yesterday was a great day :)

Oj oj oj. Igår haha! vart ska jag börja?

Ja, det det va ju så som jag skrev i det förra. Att jag och Lollo va hemma hos Michelle och hade otroligt mysigt. Vi hade ätit fruktsallad och va nöjda med det :)
HAH, men vem ringer sen och frågar om vi kan komma? Jo Martin, och vi hade varit SÅ trötta innan det. Men när han ringde va det bara på med partykläder och fixa sig. Han ringde inte lite sent heller? Vid typ halv 12! Herre jösses! Men vi gick dit. Vi hade faktiskt väldigt trevligt tycker jag :) men iaf. Lollo gick runt 2 halv 3. Så jag följde med henne en bit, och sen gick jag tillbaka. Men jag och Michelle kom inte hem förens vid typ 6! Så vi tog varsin macka och sen gick vi raka vägen upp i sängen!

Ja, imorse. eller imorse och imorse. Nu på eftermiddagen, kom hennes mamma in vid halv 2 och bara. " - ja, det va det här jag menade. Att ni Inte skulle vakna så sent! " HAH! oj oj oj, vad jag garvade när hon hade gått ut. Så klockrent! HAH!


Ja, och nu är jag hemma! HAH. En hel dag har typ gått och jag har inte fått nått gjort. eller jo. Jag har faktiskt ätit frukost och kommit hem.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Tror faktiskt att jag ska göra guacomole och köpa mig Gran Delight chips och bara slappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0