Vårkänsla

Vaknade vid 11 idag. Väldigt skönt. Men vaknade först runt 9, och hade drömt en sådan fantastiskt bra dröm som jag vill fortsätta att drömma när jag råkade vakna vid 9. Blev så irriterad på mig själv för att jag vaknade. Men kunde somna om igen sen och fortsätta drömma min dröm. Men den va så sjukt konstig. Ingenting passade liksom in. Haha.  Det är väl så drömmar ska vara. Inte vet jag. Aja.

Nu har jag ätit min otroligt goda frukost igen. ½ avoccado, ½ tomat, 1 ägg, 3 skivor ost. Så gott :) Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men eftersom att jag har fått en sådan Stor vårkänsla av dagens väder så tänker jag gå ut och gå i typ 2 timmar. Sen tänkte jag plugga lite och städa i mitt rum, har inte gjort det på väldigt länge /: Haha, inte bra. Men men. Jag har icke orkat.. Bra bortförklaring. I alla fall.  Nu ska jag fortsätta att fixa med musiken och Ipoden. Så att jag har bra låtar när jag ska ut och träna xD

Lär skriva lite senare om min dag :D

Igår kollade jag och mina bröder på catwomen, jag bara älskar den filmen och henne, Halle Barry. Hon är så äckligt snygg! Till den filmen åt jag Gran Delight chips med guacamole dip :) Så gott :=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0