VARFÖR?!

Varför kan människor vara så egoistiska? Jag förstår inte det! Jag är så irriterad!
Men, nu ska jag inte lägga mer kraft på det. Fokusera på något annat nu.. Så. nu tänker vi inte mer på det..



Idag har jag inte gjort någonting. Har varit hemma. Så det finns typ inget att skriva.
Michelle ringde mig så vi pratade ett tag :) Det va väldigt trevligt tycker jag :)
Åh, ikväll kommer en sådan bra film! Tro, hopp och kärlek <3 Det handlar om två killkompisar som blir kära i samma tjej och deras vänskap sätts på prov.. Det är roligt att se den! HAH!

Jaj, nu ska jag fortsätta kolla på Age of love. Håller på att garva ihjäl mig, när jag ser på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0