Tisdag

Idag är det Tisdag. Bara två dagar kvar tills det är fredag  :) Nice ()=)

Idag hade jag sovmorgon, började 10 över 9, så det va skänt att få sova lite längre i morse (=
Åt även idag 2 ägg, ½ avoccado, ½ tomat och några ost skivor till frukost,
stolt över mig själv faktiskt!
Men iaf, det va en seg dag. På arbetsmiljön så va det några som höll ett föredrag för oss. Dom kom från Facket. BOORING! Enda jag gjorde under dom 45 minuterna va att fundera på hur gammal jag trodde den där tjejen va, Hon såg inte Klok ut! HAH! typ 70 talskläder! Hon skulle behöva en makeover! MAHA!
Vi fick sluta tidigare idag för att lärarna skulle ha lärarmöte. Så det va skönt :)



Ikväll ska jag plugga lite till ett läxförhör vi har i köket på torsdag, och sen ska jag läsa i min engelska bok, så bra och spännande, sen nu ska jag kolla klart på Vänner, sen blire ugly betty och sen får vi se :p

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0