Söndag igen

Jaha, och så var det söndag igen! Usch vad veckorna går snabbt!

Igår åkte jag till min käre pojkvän. Vi hade mysigt, kollade på film och va med hans kompis och så.. Vi gjorde inte så jätte mycket.. Somnade runt halv 4, smart när man skulle upp vid 11 idag /: Eller inte! I alla fall, vi vaknade vid 8 imorse, väldigt tidigt. Han gick upp och jag låg kvar och somnade om till 11 :D Såå skönt ()=)
Sen åt vi frukost och jag duschade. Sen bar det av mot bussen som skulle gå vid 1 från honom.
Jag blev hämtad i Mörby av min familj för att vi skulle till min kusin som fyller 14, han är en stor pojke nu (:
Asså min släkt är hopplös! Man får fan inte en suck i världen att kunna prata. Så fort man kommit in på något " intressant " japp då äre det man ska snacka om! helt hopplösa!

Ja, och nu sitter jag här.. Ska inte göra ett skit ikväll. Ska kolla på " Allt en tjej vill ha" ikväll klockan 9 på trean (: Den ska faktiskt va bra tror jag.. Och imorn blire plugg och sen till dietisten (: trevligt trevligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0