Så NICE

Just nu känns allt okej. Jag menar allt är typ fixat..

Nu är det typ bestämt. Jag ska flytta in i mammas kompis lägenhet i två veckor. För att kunna få plugga och vara för mig själv.. Det känns okej. Jag menar, det kommer ju förhoppningsvis att bli bättre. Nu när jag ska vara där. Det ska bli väl skönt att bara få kunna slappna av, att inte ha någon satans människa vid mig. Där jag inte behöver höra/ se något! Jag bara så hatar det!

Nu är jag hos Michelle med Lollo, vi har otroligt mysigt :) Vi har varit nyttiga ikväll. Inget godis, chips eller läsk. Utan hennes mamma gjorde en sån god fruktsallad. Sen har vi kollat på Let´s Dance! SÅÅ BRA, och jag är så glad över att Danny fortfarande är kvar. Tyckte lite synd om honom för att han hade en virkad fot.

Men men, nu ska jag fortsätta att kolla på Bad boys 2! Älskar bara den filmen så otroligt mycket! Tihi. Will Smith är sååå HET! Kan inte släppa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0