ROCKBJÖRNEN har anlänt!

ROCKBJÖRNEN, ROCKBJÖRNEN! WIIIE

Ikväll händer det. jag och Michelle ska stå på rockbjörnen och kolla på allt! Ska bli så fruktansvärt KUL! Wiie ()=)
Det börjar klockan 20.00. Jag Lääääängtar :D
Men innan jag ska dit ska jag in till staden och äta middagen med michelle (: Ska kanske träffa tomas också, så att han kan få sin tröja som jag haft sen vi gjorde slut /: hah..
Sen blir det:

" ROCK'n ROLL BABY, DON´T YOU KNOW THAT WHERE ALL ALONE NOW "

Idag när jag va på väg hem så ringde dom från SATS. Jag och Michelle var nämnligen där igår för att hon skulle sola, och då fick jag något erbjudande och så ringde dom idag och frågade om jag kunde komma imorgon klockan 10.00 för att få lite mer information xD HAHA! jag ska träffa någon som heter Mikael, ska bli lite trevligt :) ()=)

Nej, men nu måste jag kila, måste fixa mig för att sedan kunna åka in till stan (: Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig.. Men jag löser nog det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0