Pain Pain Pain

JAG HAR SÅ ONT!

Asså, igår på rockbjörnen, jag måste ha sträckt mig i nacken, för att nu har jag så ont. Jag kan typ knappt vrida på nacken /: Det gör så ont! Så nu har mamma tagit på Tigerbalsam. Så nu kliar det och är varmt som tusan! Inte nice...

Jag måste söka jobb snart! Herre jösses, måste ha ett jobb tills i sommar! annars kommer jag verkligen vara fattig, Haha!
När jag va hos Fredrik idag så spelade vi gitar Hero, asså den ungen ägde mig så hårt hela tiden! jag lacka satan! Men han körde iofs på Medium, och jag kärde bara på Easy ()=) Men jag va väldigt duktig sa han (: HAHA! Ofta jag skulle vara det. Jag missa typ 70 stycken hela tiden! Så typiskt mig xD

Nu är det Let´s Dance på tv,  såå bra :D Tror att jag ska kolla på det. Annars blire att prata i telefon med människor. jag har verkligen inget liv har jag kommit fram till! För det ända jag gör är att: Träna, Plugga, prata i telefon eller inte göra något alls. Eller ja iofs så träffar jag ju vännerna ibland. Men om man bortser från det så har jag fan inget LIV!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var ju visst duktig klarade ju fan över 85% varje gång typ. så du var duktig

2008-02-01 @ 00:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0