OMG vad jag har varit duktig!

Jag är så stolt! Tihi ()=)

Asså idag, herre jösses vad jag har legat i asså (: I´m so proud of my self! Jag har läst ut en bok jag bara så inte orkade läsa förra året i skolan. Men nu vart jag piskad till att göra det för att jag skulle svara på frågor om den. Och nu har jag läst ut den. 24 kapitel på 2 dagar, fan det är rekord för min del.

Nu ska jag snart åka in till vällingby och möta Lollo, vi ska kolla runt lite i affärer och så. För att sen möta michelle och så ska vi hämta ut våra biljetter till ROCKBJÖRNEN imorn. Sen så ska vi tre äta middag inne i Vällingbyhuset :) Ska bli väldigt mysigt (:


Nej, nu måste jag göra mig klar, ska faktiskt gå strax :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0